Het liefst wil je zoveel mogelijk aan je klanten laten zien, maar
vaak zijn de mogelijkheden daartoe beperkt. Intersteel komt nu met een
oplossing voor dat probleem. De I.D.I.D. (Intersteel Doorhandle Inspiration
Display) biedt de mogelijkheid om meer dan 1.000 producten uit het assortiment
binnen- en buitendeurbeslag op een mooie wijze te tonen. En dat op slechts een
halve vierkante meter. Intersteel ondersteunt hiermee die ondernemers die
inzien dat een koppeling tussen inspiratie in de winkel en online verkoop essentieel
is voor groei.
De
display bestaat uit een groot scherm dat met een sfeer- en inspiratiefilmpje de
aandacht trekt. Het plaatst deurbeslag, als finishing touch van het design van
je interieur, duidelijk op de voorgrond. Ook is er een slimme oplossing gevonden
om te voldoen aan de behoefte van klanten om een deurkruk daadwerkelijk in de
hand te nemen, te voelen. Ronald Taling, commercieel directeur van Intersteel:
“Als je producten wilt verkopen, dan doe je dat het beste door die producten
ook daadwerkelijk te laten zien aan je klant. Maar 1.000 producten tonen, kost
je ruim 30 meter. Met de I.D.I.D. kun je 12 modellen daadwerkelijk laten
voelen, wat voor de consument toch nog erg belangrijk is. De display zorgt er
verder voor dat de klant zijn keuze heel makkelijk kan maken en online kan
bestellen”.
Verkoopondersteuning
Een tweede scherm is een touchscreen, waarmee de klant het
assortiment van Intersteel kan bekijken. Eerst maakt hij zijn keuze uit
artikelgroepen zoals binnendeurbeslag, buitendeurbeslag, raambeslag en meer,
vervolgens worden deze artikelgroepen verder gespecificeerd. Prijs, materiaal,
afmetingen en garantie worden met een druk op het scherm getoond. Ook het
vergelijken van producten op allerlei specificaties behoort tot de
mogelijkheden. Bovendien kunnen bijpassende artikelen, zoals rozetten,
schilden, deurbellen en raamboompjes eenvoudig worden gepresenteerd. De I.D.I.D. heeft een strak design en een professionele uitstraling.